Friday, April 24, 2009

Jumlah Entri Tak Bererti Berkadar Terus Dengan Tahap Kebuhsanan

Asalnya tenang (walaupun panas dan nyamuk - seperti yang diungkit), kemudian bertukar hodoh dan diselimuti kebencian. Suara balas dihantar.

expression

Selepas dua bulan, baru tahu itu tak dibaca oleh orang yang obtuse. Sepatutnya gembira dirasa, kan? Tanda kemenangan dan kebebasan untuk suara yang diyakini benar. Tapi kenapa tiada rasa itu?

Yang ada hanya murung mengurung.

DSC_8810

Adakah kita sebenarnya tewas?

5 comments:

apos said...

gambo bagi sokongan penuh semangt..dapt emas ngan piala besar 2...hehe..

xpasal2 dia bersore ek...haha..n xpasal2 nk hukum org yg dia xjmpa lagi...pastu xreti2 nk paham yg org memang x ske METHOD DIA..oppss..suda terlebey..kne bar exam aku nnt..haha..xpon carry mark aku jadi kosong...

mongue said...

Awe!

Nape ko amik gambar aku kena block dengan badan apos yg teramat besar tu.

hish.

Unknown said...

mane gambo spiker?

aw3rz said...

apos-hehe.biase la die emo tu.tunggu die wat lawak lagi la

mongue-sori dowh.aku pun tak pasan belakang apos ade orang.maybe perut apos comey sangat tuh

jepah-acecece.nak lompatan berbentuk c die jugak tuh.haha

apos said...

buduss..salah aku lak..ko g nyorok belakang sape srh...dia wat lawak n orang xgelak ek awe...haha